Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2007 12:42 - Мангалите ни от контингента в Ирак
Автор: restorant Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2012 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 19.03.2007 13:05


Нямам добро мнение за Българската армия. Никога не съм имал.
Причина за това са хората, които са вътре в нея. Хора като войниците в контингета ни в Ирак, чиито кадри видяхме по всички телевизии. 
Всеки служил знае, че по-тъпо нещо от казармата в нашата родина, едва ли съществува по света и надали скоро някой може да й измисли аналог. 
Български кадрови войници /на които им се плаща/ наричат беззащитни иракчанчета "мангали". Размахват бутилки вода пред жадни майки и ги псуват по всички правила на нашенската армия. Мечтаят малките момиченца да са с 2 години по-големи за да ги нае..т.
Армията ни обаче е отражение на нас самите. Свикнали сме да наричаме иракчани, иранци, турци, албанци, либийци с най-непристойните думи. Те за нас са най-гадните цигани, мангали и каквото се сещате още. Те нямат право на живот! Тях не ги е създал господ, а сатаната. Ние сме по-великите. 
Гадно ми е когато чуя българи да говорят подобни простотии. Още по-гадно ми е, защото 99 на сто от българите говорят подобни простотии. 
Защо, мили наши командосчета в Ирак, се смятате за толкова велики. Щом сте такива, защо поне един от вас не е там без да получава заплата. Искате да ви отговоря? ОК. 
Тези иракчани са много повече хора отколкото сте вие. На тях може да им е виновна кривата религия, обесеният Саддам или господарят Буш. На вас обаче ви е виновно онова нещо, което наричат "мозък". Нали знаете какво е "мозък"?!  
Аз съм сигурен, че вие не знаете какво значи и думата "мангал" /Не е "циганин"/.
Знаете ли какво ми се ще да ви се случи мили войници от контингента ни в Ирак? Искам да ви пуснат голи и без камили в пустинята, а ключът на оазиса с животворната вода да е в иракските мангали.



Тагове:   Ирак,   Мангалите,


Гласувай:
0



1. анонимен - абе
19.03.2007 12:58
мамка ви глупави ли сте вие
аз ще те видя теб ако идеш в ирак
нима не чуваш с къв тон го казват? не чуваш ли "ела мойто момче" не виждаш ли че им дават вода а не са задължени нещо да ги бият аз не видях? ти като видиш циганин кво ти мивама през ума? "ром"? на бас че веднага си мислвиш "егати мангала" и освен тва тва са си бъзици вежгду тях и както виждаш не съм си личи "бедните" мангалчета нещо да са обидени , а напротив радват се на безплатна вода
тъпи сте, просдажници само мангал като онез "мангалчета" би написал такова мнение като вас двамата
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031